Liten uppdatering

ny dag idag att orka ta sig igenom. Idag blir det att flytta över det sista till lägenheten, vilket består av min kära kissemjau och hans saker. Väll på plats så ska jag fortsätta diska, plocka undan småsaker och vika in tvätt. Trvättade igår från kl:15.00-21.00, så hela lägenheten är full med tvätt. Det blev 5 proppfulla IKEAkassar med tvätt, det var en härlig känsla när allting var klart. Idag flyttar jag in i lägenheten och ska för första gången på snart 2 år sova ensam i en lägenhet. Jag hoppas på att det går bra, jag har ju Mirakel som sällskap om jag blir för rädd.

Jenny är iväg till jobbet nu, hon ska hämta nycklar och annat som hon behövde. Min syrra har fått jobb och blivit stor, hoppas bara att hon får vikiriat efter sommaren och kanske blir anställd när alla dem som går i pansion slutar. Jag skulle nog inte tacka nej till det jobbet, långa arbetsdagar men man får ju betalt för det och lite till.

Idag åker Jenny och Robin ifrån Eskilstuna. Jenny ska till Nisse som har flyttat hem till sina föräldrar i Krylbo och Robin ska hem till sin tjejkompis i Västerås eller så kanske han stannar om han inte får komma till henne. Så jag blir själv, kanske får besök av mamma och Liina i veckan. Det kan ju bli ganska roligt, börjar sakna Liina så enormt mkt, hon kommer hem imorgon. Liina har ju vart hos sin pappa nu i 1 vecka, så det är på tiden att den lilla busungen kommer hem.

Busig syster


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad är det för jobb egentligen? :)

2010-06-10 @ 10:31:37
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Yuna

Marianne trodde inte på ett ord jag sa till henne.

Hon satt och stirrade på mig i säkert 30 minuter nästan varje gång av 50 minuters samtalstid.

Sista gången jag träffade sa hon att jag skulle gå och söka jobb och "stå ut" med hur jag mådde och acceptera att de va så..

2010-06-10 @ 13:47:02
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: nej precis. man får inte göra vad man vill och så. så skönt med eget boende!



de är min kusin :)

kram

2010-06-10 @ 19:22:24
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner