Full rulle hela dagen

Idag har det vart full rulle hela dagen. Jag gick ner till affären för att köpa bröd och hämta ut mediciner på apoteket. Jag satt nästan 2 timmar på apoteket och väntade på att jag skulle få min medicin. Det visade sig inte gå pga att läkaren här i Eskilstuna inte fanns med på listan över läkare som får skriva ut Concerta. Så apotektspersonalen fick ringa till psyk, hon var visst på semester och ingen på expis visste någonting om läkaren. Jag har nu fått utskrivet av en annan läkare där och ska hämta medicinerna imorgon. Fastighetsskötarna har sprungit här hela dagen pga att dem var tvungna att fixa massor av små fel i lägenheten. Dem tyckte att det var väldigt dåligt renoverat och saker som skulle sitta fast, rasa isär i småbitar. Mamma och Liina var här ett tag också och fika med mig. Jag följde med dem hem sen för att käka mat. Nu är jag mätt och belåten. Mat har blivit ett enormt lyx för mig, jag har inga pengar att handla för. Jag har durchat nyss och använt massor av mina älsklingsprodukter i ansiktet, jag har inte använt dem på nästan 3 månader pga att jag bott hos mamma och inte hade med mig produkterna. Så jag känner mig mer ren och fräch än vad jag gjort på länge. Härligt, jag älskar att skäma bort mig själv!!

Just nu skulle jag vilja grilla,dricka och snacka skit med roligt sällskap. Det är helt underbart väder ute, solen skiner och sommaren intar mitt hjärta igen. I helgen ska jag fan grilla och dricka. Jag får pengar på fredag och då ska jag unna mig det.

Härligt, galen och underbar sommarkväll!

sommar,grillsommar


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner