För bra för att vara sant!

Besöket hos den nya läkaren gick väldigt bra, hon var jättegullig. Den första läkaren jag har haft som verkligen lyssnar, förklarar, förstår, trevlig och INTE dumförklara mig direkt. Men tyvärr så är hon inhyrd från Sthlm och slutar här i höst, vilket är synd. Det är verkligen "för bra för att vara sant" och det stämmde ju. Det finns ingen läkare i Strängnäs eller Eskilstuna som är fasta läkare och är bra. Får väl se sen vilken kokko läkare jag blir utdelad.

Det är skit varmt ute, det känns som att vara utomlands så fort man går ut från lägenheten. Kroppen hinner inte ställa om sig mellan alla olika snabba väderväxlingar. Jag hoppas att denna värme håller i sig, det kan bli lite svallare i skuggan, annars är jag nöjd med vädret.

Tapetserarna ringde för någon timme sen och berättade att dem kunde börja tapetsera min lägenhet idag. Jag hoppas bara att det funkade med golvläggarna. Om jag har tur nu så kommer allt vara klart senast onsdag nästa vecka, vilket känns helt underbart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in och tänkte att jag lika gärna kan lämna en kommentar då :) Ha en fin helg, kram!

2010-06-04 @ 15:32:33
URL: http://djustd.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner