Flytten avklarad

Flytten är klar och ingenting är på sin plats. Det visade sig att inte ens köket var klart, så det blev väldigt trångt att få plats med alla möbler och lådor. Men det funkade bra sen när Sofia (min gamla KP), kom upp och började möblera om i rummet med hjälp av Jenny. Jag hoppas verkligen att jag kan flytta in på tisdag. Mirakel anpassar sig sakta men säkert här hos mamma, han är rädd men börjar bli ganska trygg i Jennys rum. Han vågar inte riktigt gå ut och utforska resten av mammas lägenhet för att Emelie är här och hon skriker och flaxar för mkt. Han blir livrädd och gömmer sig under alla kuddar i Jennys säng. Jag tror att han kommer våga utforska lägenheten ikväll när Emelie har åkt hem. Det blir ganska lugnt och skönt då och det gör att han känner sig mkt tryggare. Jag är hel överlycklig av att ha min lilla kissepojke vid min sida igen. Det kommer bli mkt mys och skoj. Jag har saknat honom så jävla mkt och nu när han är här så känns det som att en stor börda har lyft från mitt hjärta.

Btw; Jag har min laptop här hos mamma nu!!:)

världens vackraste katt

                                                              


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar :D skönt att flytten är klar ?!:D

2010-06-05 @ 20:04:36
URL: http://myzaans.se
Postat av: Julia

vad söt kisse, vad heter den? :)

allt bra annars?

2010-06-08 @ 06:51:45
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner