Får storbesök idag!

Godmorgon!
Vaknade vid sju tiden imorse, jag var pigg men även svintrött samtidigt. Kunde inte somna om, riktigt irreterande. Om någon timme kommer Jenny hit, hon ska gå in på Lidl och köpa choklad till mig. Vid 12.30-tiden kommer min gamla kontaktperson Sofia och hennes dotter hit. Hon köper med sig kebabsallad, det ska bli riktigt gott med mat. Det ska bli kul att dem kommer hit och besöker mig och mitt kaos här hemma. Jag ska snart gå in i durchen och sen ska jag ta och städa undan lite grejer. Sofias dotter är ju bara 8 månader snart och då måste smågrejer upp från golvet. Egentligen behöver jag diska också, men jag pallar verkligen inte med disken just nu.

Vad ska ni hitta på idag?

Söta lilla Wilma!



Kommentarer
Postat av: simone

Vilken liten sötnos :S

2010-06-17 @ 12:55:28
URL: http://fattybom.se

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner