Ett litet party hos mig

Igår lagade Jenny och jag god mat. Sen blev det att dricka några nya cidrar, dem var ingen hit. Vi satt igång med att göra vår favorit drink P2, som består av Vaniljvodka,souerz Apple och sprite. Det blev kortspel och lite snack. Tiden flög förbi och vi gick och la oss vid 4-tiden på morgonen. det var iallfall trevligt.

Idag ska vi nog gå över till mamma och Liina igen, leka lite med Liina innan hon åker en hel vecka hem till sin pappa. Jag vet inte riktigt vad som händer idag, men jag funderar på att börja lite smått med mina schrapbooking album. Jag köpte två album igår på ÖoB, inte så fina som jag ville ha dem, men dem var billiga och jag kan ju alltid styla om albumen till någon finare och mer personligt. Jag ska bara försöka vänja med med tanken att ängna flera timmar åt att göra fina album. Klistra, klippa och pyssla har aldrig vart min grej direkt. Det ska bli väldigt spännande att se om jag klarar av att pyssla nu, jag äter ändå Concerta som har gett mig en koncentration som jag aldrig har vågat drömma om tidigare.

Mango,alkohol,apelsinskal

Luktar helt underbart av mango, smaken är en stor besvikelse, en smak av apelsinskal.

smakar vin, sommarcider,jordgubbar, peppar
Luktar väldigt illa, men smakar som jordgubbs och hallon vin.

Krogen, vanlig,äpple

P2, väldigt gott och sött drink. Vaniljvodka,Souerz Apple och sprite.

Ljusgrön drink, gott,krogen

Färdigblandad P2.

Katt, jobbig,rolig, busig, vill vara med, sällskapsjuk

Mirakel ville vara med hela tiden, men när kameran kom fram så blev han lite av förälskad i den.

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

jo det var lite kallt ;D men ändå skönt typ :D

2010-06-19 @ 20:58:50
URL: http://myzaans.se
Postat av: Anonym

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 @ 22:41:39
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner