En lång,lång dag!

Kom just hem från en lång dag med flytt av möbler och trevligt snack om övervikt, med mamma och Jenny. Jag har iallfall köpt en TV idag och en "TV-bänk", TV;n funkar bra, men har dåligt ljud. Bänken är egentligen till för något annat än TV. Men det duger så länge tills jag har råd att köpa någonting bättre. Jag har också fått/låna mammas utebord, så nu står den på balkongen. Det känns skönt att ha ett bord och en stol att sitta på när jag ändå måste ut och fylla kroppen med gifter hela tiden, då kan jag sitta ner och njuta av sol, sommar och nikotin.


Min "vackra" TV!

TV,Röda korset,fin, stor

Me today!:)

Råsa,osminkad,ful


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner