Det började nästan brinna

Nu är jag ganska så arg på min hyresvärd, saker och ting funkar inte här i lägenheten. Jag tänkte koka makaroner nyss och satt på en platta som inte är utbytt, efter mindre än 1 min började det låta konstigt och jag gick in i köket för att se efter vad det var för något. Det rykte mörkgrå rök från massa olika ställen på spisen. det rykte från ungnen,plattan och bakom spisen. Jag fattade ingenting, men jag stängde av plattan, drog ut spisen och kontakten. Om jag inte hade hört att det lätt konstigt från köket så hade det med stor sannorlikhet börjat brinna. Det var första gången jag satt på spisen här i lägenheten, jag tänkte inviga den lite. Se hur det går då! Sen detta med min balkong dörr som är helt trasig, dem skulle bytta ut saker på dörren, men ingen har kommit än för att laga dörren. Så jag har fått laga den själv med ett nyckelband. Jag flyttar inte in i en lägenhet för att antingen bli upp bränd eller bli utlåst på balkongen. Helt idiotiskt. Jag blir så less nu, imorgon ska jag ringa dem, så att dem får komma direkt. Jag kan ju inte ens äta. det jag får äta är nuddelsoppa som jag värmer i mickron, har en påse till nu. Så jag kan äta imorgon också.

Jag kände att jag behövde skriva ut detta för att jag blev så jävla rädd av spisen och sen blev jag arg.

Läskiga spis!!

Mysigt,tomt


Kommentarer
Postat av: Ellen

Prata med hyresvärden på direkten. Du ska få vad du betalar för.

2010-06-13 @ 17:27:15
URL: http://ellenm.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner