Bildresultat från lägenheten

Idag har jag vart en sväng till affären och till mamma. Lekte lite med Liina, men hon är gnällig som vanligt. Robin är på fest här i Eskilstuna just nu och jag väntar på att han ska komma hit. Jag hoppas att han har riktigt roligt!:) Imorgon åker han hem till Örebro och jag kommer bli ensam i lägenheten, men det är inte så farligt, jag är själv nu också. Jag har ju bråkiga Mirakel här också.

Tänkte nu visa er bilder på hur det ser ut i lägenheten, nu när allting är klart.

mysigt, rosa och fintfint,tomt,rosa,nyttMysigt,tomtnytt,mysigt,tomtmysigt,rosa,litetStort,mysigt,roligtlitet,trångt,mysigtgosigt,sömnig,mysigt,skönt,fint

Vad tycker ni, är det godkännt? Gardiner och mer möbler ska inskaffas.


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: väldigt fin lägenhet, men när de är verkligen iordning får du lägga upp bilder :D men de var fiiint!



jaa, den fick bra, de var bara regnet som var ivägen ;) hon fick bra grejer alltihop. mycket till sitt boende och så :) hon ska jobba i norrköping över sommarn, så de grejerna kommer till pass :)



händer för dej idag?kram

2010-06-12 @ 11:46:07
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner