Ändringar med lägenheten

Blev väckt av att hyresvärden ringde för att berätta att vardagsrumsgolvet måste slipas om eftersom att målaren hade börjat tapetssera där inne. så golvläggarna måste slipa om golvet och sen kan målaren fortsätta där inne. Så på tisdag kommer allt vara klart, annars hade allting vart klart ikväll. så Mirakel och jag kommer flytta in i lägenheten på tisdag. flytten går imorgon, men jag känner att det är taskigt mot Mirakel att han ska behöva vara där när dem kommer slipa. På måndag ska jag också till syon och måste ha kattvakt och det är ingen som vill vara i lägenheten när det kommer låta som in i helvete.

Idag kommer det inte hända så mkt mer än att jag ska handla lite mer saker till lägenheten. Robin kommer ikväll också, det kommer bli roligt. Han får ju sommarlov idag, min lillebror går ut första ring. Åren går verkligen fort, det är svårt att förstå själv.

Vad ska ni hitta på för roligt idag/kväll?

en cool kille
Lilla Robin går ut första ring idag! Grattis!!:)


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag var ute en stund, men jag fick ångest och fick åka hem... har inga planer för kvällen alls.

2010-06-04 @ 17:00:18
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Lycka till med flytten!

2010-06-04 @ 17:00:30
URL: http://tjelsi.com
Postat av: A

Allt bra idag? (;

2010-06-04 @ 22:17:28
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner