Lögner kommer alltid fram tillslut!

Idag regnar det här i Eskilstuna, det väntas åska snart. Så det kommer förmodligen smälla till snart. Jag hoppas bara att jag hinner in i durshen innan åskan börjar. Vad jag vet så kan det vara farligt att dursha när det åskar fast att man bor i lägenhet. Så jag vill helst inte ta risken att bli grillad inne i badrumet.

Mamma kom hem igår och vi pratade lite i tele. Hon berättade för mig att min morbror släktforkar och fått veta att min gammelmormor (mammas mormor), har ljugit om hela sitt liv. Vi vet att hon har 6 barn, men den fakta som kom fram så har hon 13 barn. Det är massa med annat också som vi har fått veta. Gammelmormor har vart död länge nu, hon dog när jag var 7 år. Jag känner mig ledsen och besviken på att hon döljde sitt liv. Det känns som att det är en ledsen energi runt omkring mig nu. Som att gammelmormor finns här hos mig och hon vet att vi vet att hon ljög om sitt liv. Hon är ledsen för att hon ljög och inte hann berätta sanningen. Vi hade inte hatat henne om hon hade sagt som det var. Vi älskade henne och gör det fortfarande. Det kan ingenting ändra på.

gammelmormor, älskad, vacker, skyddängel



Kommentarer
Postat av: lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster. Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta? Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

/ Lina

2010-07-18 @ 19:50:03
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi- så kan det gå när inte haspen är på ♥

Wow det var ju inte en liten lögn heller. Måste varit svårt för henne att hålla inne allt det där..

2010-07-18 @ 22:54:19
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner