Klippa håret

Idag ska jag och Jenny åka hem till Sofia, Wilma och Henke. Sofia ska klippa mitt och Jennys hår, vad härligt det ska bli! Mitt hår behöver verkligen klippas, det är så slitet. Det svåraste kommer bli att veta hur jag ska klippa mig, jag vet aldrig hur mitt hår ska se ut. Jag tänker ge Sofia fria händer, men jag vill absolut inte ha kort hår igen. Never!! Jag tror iallafall att det kommer bli bra, Sofia är riktigt duktigt på att klippa snyggt och komma med ideer om frisyrer!

Jag ska även in till Swedbank och lämna in en internetdosa och få tillbaka typ 200kr. Pengar behövs verkligen nu, jag äger typ 3 kr. Det är 7 dagar kvar tills jag får pengar och jag behöver verkligen köpa cigg.

Vad ska ni hitta på för roligt idag?

klippning, hår, sax, fint


Kommentarer
Postat av: narges!

Fin blogg bruden!



Följa varandra på bloglovin?



Take Care - Narges!

2010-07-12 @ 14:39:56
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: narges!

Har lagt till dig nu, ser framemot att läsa din blogg oftare! Säg till när du har lagt till mig!



<3

2010-07-13 @ 12:46:49
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner