Jennys första lediga dag!!

Godmorgon!
Jenny är ledig idag och imorgon från jobbet. Idag ska vi över till mamma och käka jordgubbstårta. Mamma har blivit helt beroende av att baka tårta, det finns inget att fira. Men jag säger inte nej till mammas mat eller bakverk. Sen ikväll kommer kanske jag och Jenny dricka lite och bara snacka. Det ska bli riktigt skönt att slippa vara själv här hemma nu. Jag funderar på att färga håret idag, så jag ska fråga Jenny om hon också vill det. Jag funderar också på om Jenny och jag ska göra oss fina och gå ut och fota lite. Det känns som en bra sommar aktivitet när ingen av oss har några pengar.

Jag tänkte att jag ska försöka hinna att skriva ett inlägg om DBT-färdigheter och ett inlägg om en höjdpunkt denna månad. Om jag inte hinner det idag, så kommer jag skriva dem imorgon.

Bilden är inte så snygg, jag är grymt dålig på photoshop!

älskling, syster



Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner