Gå och storhandla

Igår blev det ingen uppdatering av bloggen alls, jag hade ingenting att skriva. Jag var iallafall en stund hos mamma och sen gick jag hem för att diska och dammsuga. Skit trist!

Idag ska jag och Jenny ta med oss barnvagnen och en resväska och vandra till Willys. Jag ska storhandla. Det kommer bli riktigt jobbigt. Vi ska släpa allting på vagnen och i resväskan ända hem. Det är några kilometer från Willys och hem. Vi skulle egentligen kunna ta bussen, men om det kommer på folk med barnvagnar så måste vi gå av bussen, mammor och barn går före. Iallafall i min värld så går jag av bussen med packning, så att mammor med barn kan få åka buss. Jag hoppas iallafall att det går bra, det kan nog bli lite jobbigt om det är riktigt varmt ute.

Vad ska ni hitta på för roligt idag?

handla, stormarknad, varmt, mat, Willys


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag ska egentligen ha bjudning ikväll men jag måste nog ställa in det för jag mår för jävla dåligt idag..

2010-07-19 @ 13:51:39
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner