Avliden dam eller herre

Mamma och Liina var förbi här en sväng idag. Liina var enormt bråkigt och skulle bara förstöra hela tiden.

Polisen var vid grannhuset idag, som jag hörde så var det någon äldre dam/herre som var död i en lägenhet. Personen hade visst legat ett tag, det hade börjat lukta lite. Det känns inte så roligt att någon legat död i en lägenhet och grannarna måste stå ut med lukten innan polisen kommer och bryter upp dörren.

Nu ska jag ta och titta lite på TV och försöka ta det lugnt. Jag har enormt ont i huvudet och jag är väldigt trött.
Just nu går Dr. Phil på TV, ska ta och titta en stund på honom, handlar visst om homosexuella och deras föräldrar.

TV, bra program, dr. phil


Kommentarer
Postat av: johanna :)

jag lägger till dig nu :)

2010-07-02 @ 10:29:32
URL: http://tearsjustfall.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner