Allt i allo

Igår var det Lucia och den firadades med att inte göra någonting och hosta som en gris. Jag har blivit väldigt kattallergiker, så hostan, näsan och nysningar är mitt liv just nu. Jag tänker inte acceptera att jag är allergisk.

Nu är det 10 dagar kvar till jul, inget planerat än.

Idag kommer min kusin Amanda hit och på fredag ska vi hämta min kusin Rasmus. Det blir fullrulle här i denna lilla tvåa. 4 personer och 4 katter i en liten tvåa. Det kommer bli livat men väldigt roligt.

Mirakel, katt, älskade kisse

Lilla Mirakel blev 3 år för 2 dagar sen, och tro det eller ej...jag glömde bort hans födelsedag igen.

Kommentarer
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

du får ge honom lite fisk i efetrskott. :)

nej, jag skulle inte heller acceptera om jag blev kattallergiker. kissemissarna är mitt liv. :D

fast nu har vi ju bara eeen, men det blir väl fler sen när man bor större. ;)

pöss

2010-12-14 @ 14:30:12
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det var fint :) synd att du har blivit allergisk. Jag tar förästen och skickar räkningarna i morgon hade helt glömt bort dom :/ sorry

2010-12-14 @ 16:34:18
URL: http://jennybrostrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Naw, grattis kissen!



Sv; Haha, ja det låter ju som speciella människor. :P Tråkigt att dom verkar vara såna. Men du kanske hittar några normala.

2010-12-15 @ 06:43:19
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner