Magsjuka

Känner mig helt död just nu, Liina är magsjuk så nu är det bara vänta tills man
själv ligger i feber.
Jag känner mig svag i hela kroppen och magen gör uppror, vill verkligen inte bli magsjuk.

Idag har jag och Jenny vart och handlat innför magsjukan, så att vi har lite
nödprodukter hemma.
Det blåser så enmort mkt ute, jag tror att det snart kommer ett oväder.

Upptäckte för ett litet tag sen att min mobil inte har smile gubbar i sig, jag kan inte skriva sms och lägga till en smile gubbe, det finns inga sådana i mobilen. Jag tycker det är väldigt konstigt eftersom att tillomed min skit Nokia har det.

Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg!:)

Kommentarer
Postat av: stefanie

Hej Jessie, det var inte igår :) Hur mår du och avd gör du nu för tiden?



Med mig är det bara bra tack. Allt flyter på.

Klart attd et är okej att du läser, blir bara nyfiken på hur du dittade den :) Så du bloggar också. Vad roligt.



Ha det bra Kraam.

2010-04-17 @ 19:47:34
URL: http://stefanieloves.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

usch med magsjuka

2010-04-18 @ 01:17:12
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner